+  Roxfort RPG
|-+  Karakterek
| |-+  Kincsesláda
| | |-+  Roxfortos diákok
| | | |-+  Hugrabug
| | | | |-+  Opheliac (Moderátor: Ophelia Langley)
| | | | | |-+  Diákjóléti Bizottság
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában « előző következő »
Oldalak: [1] Le Nyomtatás
Szerző Téma: Diákjóléti Bizottság  (Megtekintve 50 alkalommal)

Ophelia Langley
[Topiktulaj]
*


Hogwarts Deep State

Nem elérhető Nem elérhető
« Dátum: 2025. 02. 01. - 23:50:15 »
+2

Diákjóléti bizottság

A Diákjóléti Bizottság egy független diákszervezet, amely a Roxfort diákjainak fizikai, mentális és érzelmi jólétét védelmezi és segíti. A Bizottság célja a diákok támogatása és egyenlő bánásmód biztosítása.
A Bizottság tagjainak alapvető feladata, hogy közvetítő szerepet töltsenek be a tanári kar és a diákok között, segítsék a konfliktusok megoldását és visszajelzést adjanak a problémákról. A Bizottság tagjainak részletes feladatait és hatáskörét az alapító okirat tartalmazza.
A Diákjóléti Bizottság működését etikai kódex szabályozza. Ez biztosítja a szervezet tiszta működését, a pártatlanságot és a titoktartást.



Az Alapító okirat

Az Alapító okirat részletesen tartalmazza a Diákjóléti Bizottság céljait, működési keretét és hatáskörét. A dokumentum nyilvános, mágikus szerződés.
A dokumentum fő pontjai az alábbiak:

  • A szervezet célkitűzése: a diákok fizikai, mentális és érzelmi jólétének segítése.
  • A szervezet működési elve: a Bizottság független és pártatlan.
  • A szervezet tagjai és feladatai: meghatározza, hogy kik lehetnek tagok, és milyen szerepük van.
  • Együttműködéssel kapcsolatos információk: meghatározza a bizottság kapcsolatát a tanárokkal, az igazgatósággal és egyéb diákcsoportokkal.
  • Protokollok: meghatározza a panaszkezelések módját, és egyéb protokollokat.
  • Választások: a Bizottság elnökeinek és alelnökeinek évenkénti újraválasztásának módja.


Feladatok, hatáskörök

Az Alapító okirat részletesen tartalmazza a bizottság tevékenységi körét.
  • A diákok problémáinak meghallgatása, szükség szerint közvetítői szerep vállalása
  • Segítségnyújtás bármilyen nehézség esetén (pl mugli születésűek integrációja, kirekesztés, zaklatás)
  • A diákok jogainak védelme
  • Kapcsolattartás a tanári karral
  • Közösségi programok és kampányok szervezése


A Diákjóléti Bizottság struktúrája

Elnök (1 fő): Ophelia Langley
A bizottság vezetőjeként irányítja a feladatokat, és felelős a döntéshozatalokért. Feladata a kapcsolattartás a tanári karral, más diákszervezetekkel, valamint a gyűlések vezetése.

Alelnök (1 fő): [üres]
A bizottság alelnöke helyettesítheti az elnököt a feladatokban, és átveheti a feladatait. Továbbá operatív tevékenységekben aktívan részt vesz.

Tanári képviselő (1 fő): Wesley Fawcett
A diákok döntéshozatalában részt nem vesz, de a Bizottság gyűlésein megjelenhet, javaslatokat tehet és tanácsokat adhat. Az egyes ügyeket közvetíti a tanári karnak és az igazgatóságnak.

Tagok (korlátlan):
Aktívan részt vesznek a gyűléseken, segítenek az egyes feladatokban, részt vesznek a folyamatokban.
Rory Foxgrove
Poppy Marlowe

Önkéntesek (korlátlan):
Nem állandó tagjai a Diákjóléti Bizottságnak. Csupán eseti alkalommal, egy-egy projectben segítenek.



Etikai kódex

Az Etikai Kódex olyan irányelveket határoz meg, ami meghatározza a Bizottság tagjainak viselkedését, és szabályozza a döntéshozatali módszereket annak érdekében, hogy a Bizottság tisztán működhessen, és megőrizhesse mind a diákok, mind a tanárok bizalmát. Főbb irányelvek:
  • Pártatlanság
  • Titoktartás
  • Felelősségvállalás
  • Tisztelet

Továbbá az Etikai Kódex részletesen tartalmazza szabályszegések esetén a felelősségre vonás módját. A szabályszegéseket a Bizottság köteles kivizsgálni.






Jelentkezés

Amennyiben részt kívánsz venni a Diákjóléti Bizottság munkájában, küldj egy baglyot!



Naplózva

Oldalak: [1] Fel Nyomtatás 
« előző következő »
Ugrás:  


Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország



A google ekkor járt utoljára az oldalon 2025. 02. 06. - 10:04:04
Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 40 lekéréssel.